DOBRODOŠLI!

motherearthKaže se da se čovek uči iz svojih grešaka. Ja bih rekla da se čovek uči na svojim iskustvima. Što više raznolikog iskustva, to je više saznanja i spoznaje. Iskustva koja nas prate kroz život su nekada prijatna, nekada neprijatna, ali sva su veoma lična i posebna.

Kada se osvrnem unazad i pogledam sva svoja iskustva, postane mi jasno da su me upravo ona dovela ovde gde sam sada. Svako iskustvo koje sam imala, postalo je deo slagalice koja čini moj život.  Posmatrajući ih na različite načine, iz različitih uglova, moja iskustva su mi omogućila da otkrijem zašto su ona za mene bila značajna i na koji način su me menjala.

Tekstovi koji su pred vama, proistekli su iz upravo iz tih iskustava koja sam sticala na svom duhovnom putovanju.  Na tome sam jako zahvalna, moj život je zbog toga neizmerno obogaćen.  Zato sa radošću želim da podelim moje spoznaje sa vama u nadi da će vam pomoći, podsetiti vas koliko ste divna bića koja mogu sve da ostvare…samo ako to požele.

Aniko Budai

Odgovori...

