PROGNOZE ZA 2014-TU?

light in the handsKraj je godine, prošlo je godinu dana od tog famoznog 21-12-2012. Čini se da se ništa nije promenilo, a mi svi kao da i dalje čekamo neko čudo da se desi. Čitala sam onako iz radoznalosti neki časopis sa predviđanjima,  u kojem su razni ljudi svako sa stanovišta svoje „profesije“ pisali o predviđanjima za 2014-tu. Bilo je tu astroloških predviđanja, tarot predviđanja, numeroloških predviđanja, pa čak i predviđanja vidovitih ljudi.  Od svih koliko ih je tamo bilo (jedno 15-tak), većinom su sva predviđanja bila prilično crna i što je najgore, poklapala su se.

Samo je jedna osoba pisala o pozitivnim stvarima koje nas čekaju, a par njih je uspelo da provuče obe strane priče, one dobre i one loše.

Oni koji su spomenuli pozitivne promene, svi su rekli jedno – šta god bilo, da bombe padaju oko vas, da se zemlja trese i da se lava izliva, treba ostati smiren i gledati napred u pozitivnu budućnost!  Ja se sa time slažem! Stoga reših da napišem svoje viđenje, nešto što će onima koji strahuju od zle budućnosti dati malo drugačiji pogled na svet.

Mislim da je u ovo vreme vrlo osetljivo pisati o tome šta bi moglo da nas čeka, prosto zato što takvi tekstovi mogu da poremete fokus ljudi. Naravno na nama je da prihvatimo ili da ne prihvatimo takva predviđanja, kao što i vi možete ovaj moj tekst zanemariti ili o njemu razmisliti.  Generalno, svi mi volimo da znamo unapred. Volimo „otprilike“ da vidimo šta bi moglo da nas čeka sledeće godine. Volimo da pročitamo tu i tamo neki horoskop, da pročitamo neke vesti koje predviđaju razne stvari, da pogledamo u šolju, da bacimo karte, pa čak iako ne verujemo u sve to, ipak negde naša podsvest prepozna upravo one informacije u koje i sami podsvesno verujemo. Podsvesno nalazimo potvrde za naša verovanja.

Ono što ja primećujem je da se već par godina put kojom svet ide deli na dve putanje. Dovoljno je samo da pogledate vesti sa facebook-a i sve vam je jasno. Jedni dele vesti o tome kako nas čeka sve lošija budućnost, pod tiranijom novog svetskog poredka, iznose se činjenice koje to potvrđuju, iznose se stvari vezane za katastrofalne nepogode koje se dešavaju,  dok drugi dele vesti o pozitivnom usmeravanju na lični život, život u prirodi, pišu o alternativnim načinima lečenja, o meditaciji, jogi, raznim drugim stvarima, znate već i sami šta hoću da kažem.

I tako dok to sve vidim, takođe vidim da ljudi imaju izbor. Ali ljudi traže i odgovore, potvrde, ohrabrenja kroz tuđa iskustva.  Sada više nije dovoljno samo reći  „Nemoj obraćati pažnju na negativno, budi samo pozitivan“.  Kako da bude čovek pozitivan, ako nema isped sebe opcije kako da to bude? Šta znači biti pozitivan? Kako to učiniti kada smo zaglavljeni u sistemu koji se ruši, a još uvek zavisimo od njega? Pa ako brod tome, nije li vreme da ga napustimo, da skočimo u vodu pa šta bude, preplivaćemo nekako do obale, svi zajedno. Nije li vreme da obratimo pažnju na  opcije koje polako počinju da isplivavaju i da nam se nude. I to ne u drugoj državi, ne tamo negde na drugom kontinentu, nego ovde, na Balkanu.  Zahvaljujući gomili ljudi sa ovih prostora koji bezrezervno dele svoja iskustva po internetu, sada imamo opciju da izaberemo nešto novo, nešto drugačije, nešto što može da nam bude put u bolju budućnost. Sve te opcije apsolutno pokrivaju sve moguće oblasti društva, nauke, medicine, obrazovanja, kulture, ishrane, gradnje, i tako dalje.  Za sve što čini jedno društvo, već imamo opcije i već imamo aktivne učesnike koji nastoje da izgrade samoodrživu zajednicu. Svi ti učesnici objedinjeni, svako sa znanjem u svojoj oblasti,  daju novu sliku o svetu, nove opcije na koje možemo da se fokusiramo. Svi možemo biti deo tog novog sveta, možemo doprineti novoj slici o svetu.

two_paths2

Ja sam u svom životu bila na obe strane klatna. Bila sam ona koja je verovala da nas čekaju crna vremena, a time sam štetila i sebi a i drugima. Jer širenje straha onemogućava ljudima da pogledaju u sve te nove i pozitivne mogućnosti.  Ne može čovek da gleda u budućnost, ako stalno gleda u prošlost. Ne može da gleda u pozitivno, ako stalno gleda u negativno. Moje mišljenje je da sistem u kojem smo odrasli nema budućnost. Mislim da se taj sistem urušava i da neće biti lako živeti u njemu, da će biti sve gore i gore, osim ako se nešto čudesno ne promeni, a iskreno baš ne mogu da polažem nade u to. Mislim da je došlo  vreme kada ljudi svojevoljno dižu ruke od toga da čekaju da im neko drugi omogući pristojan život. Mislim da je došlo vreme kada ljudi prepoznaju mogućnosti da sami preduzmu nešto kako bi im bolje bilo u životu.

Možda se neko neće složiti samnom, i reći će da je sve to lepo, taj život u prirodi, sva ta priča o ljubavi i zajedništvu, ali da je „mračna strana“ mnogo jača i moćnija te da ove organizacije koje nešto pokušavaju nemaju efekta. Ne bih se složila. Ne radi se o tome ko je trenutno moćniji, nego gde ćete vi da se fokusirate i da li ćemo se dovoljno skupiti da svako od nas malo doprinese boljoj slici. Da li znate koliko možete uticati na okolinu svojim primerom? Kakav primer želite da date drugima?

Novi svetski poredak ima samo jedan cilj, a to je da vas hipnotiše propagandnom u potpunosti, da vam nabaca što više materijala koji potvrđuju da nam se sprema nešto gadno i da vas spreči da pogledate na drugu stranu, na lepšu stranu. Istovremeno želi da vi potvrdite njihovu priču i time dajete primer drugima.

Kakve su vesti koje čitamo? Kakav je program na tv-u koji gledamo? Šta se dešava u vladi? Svi znaju da je sve to besmisleno, da je lažno, da nema nikakvog smisla. Pa ako svi to već znamo, zašto i dalje sve to gledamo i pljujemo po tome i opet čekamo neko čudo da se desi, da dođe neko da nas spasi.  A „spasenje“ je tu pred vama, samo nije u obliku u kojem zamišljate.

U toj silnoj tami, pojavljuju se biseri novog doba, pojavljuju se novi ljudi sa novim idejama, koje nemaju veze sa starim svetom.  Pojavljuju se i nova deca, ona koja se vaspitavaju od strane roditelja koji već imaju sasvim drugačija shvatanja. To vrlo lako mogu da vidim u svojoj najbližoj okolini među prijateljima i jako sam zadovoljna zbog toga. Ovoga će biti sve više i više. Temelji za bolju budućnost su već postavljeni!

A mi se bojimo da gledamo u tom pravcu zbog ličnih problema, zbog razočarenja iz prošlosti, zbog sete i argumenata koji nam se vrte po glavi i koji nas stalno vraćaju na onaj „mračniji“ put, zbog pogrešnih uverenja koji nas drže zaključanim u ovom sistemu. Mislimo da imamo probleme, a nećemo da ih rešavamo sami, jer mislimo da drugi treba da ih reše.  A to nam samo škodi i sve više nas uvlači u tamu, kao zver koja hoće da nas proždere. Pred nama je ruka koja nam se pruža da nas izvuče iz toga. Nismo više sami na putu tranfsormacije. Ljudi se ujedinjuju, pružaju pomoć svakom ko to želi. Ljudi se otvaraju jedni prema drugima.

Usmeravanje na pozitivan put kojim naša planeta ide, znači biti hrabar prema sebi, biti spreman promeniti sebe, biti zainteresovan za druga rešenja, biti otvoren da se čuju nove stvari. Biti spreman priznati svoje greške i ne osuđivati druge.  I prestati sa cinizmom.

U sledećoj godini, biće sve više ljudi koji će se na ovaj način preusmeriti. Prognozira se da će sledeće godine biti još gore nego što je bilo, da će planetu potresati zemljotresi, poplave, suše, bolesti, nemaština, da će ljudi da se pobune, biće mnogo protesta. Ja ne znam sa sigurnošću da li će ovo da se desi, ali znam jedno:

Mene to ne interesuje. Svesna sam da je to tako i da je sve tako kao što se piše, ali mene to ne interesuje. Ja sam već odavno odlučila kojim putem želim da idem i mogu vam reći da je taj put mnogo bolji za mene i moju porodicu i moje prijatelje. Mnogo je zabavniji, veseliji, topliji, otvoreniji, ma predivan je!  I vidim da na tom putu nisam sama i time je moja radost još veća. Radujem se budućim susretima sa ljudima koji će isto razmišljati kao i ja.  Jeste, imam ja još šta da popravim, imam na sebi još dosta da radim, imam i ja probleme kao i svi drugi, ali do sada se ovaj novi put pokazao kao vrlo produktivnim i želim da tako i ostane. Taj put nudi rešenja.

Sve je u našoj percepciji, šta ćete primećivati u vašem svetu, a šta ne.  Desi se da imam sagovornika koji mi priča o tome kako je politička situacija loša i kako nema para i posla.  Ok, tako je, ali ja tome ne želim da pridajem značaj. Umesto toga, ja ću se fokusirati na to kako da ja sebi omogućim bolji život. Ne verujem da država može to da mi omogući. A da čekam da se neko čudo desi, neću. Ja ću sama svoje čudo da napravim. Načina je mnogo. Ne verujete? Samo malo prekopajte po netu i videćete da je tako.  Kako to učiniti praktično, ne znam da vam kažem u potpunosti, jer i ja sam na početku i ja isto učim. Ali tu su i mnogi drugi ljudi koji već znaju kako se to radi, kako se postaje deo samoodrživog domaćinstva i ja želim sa takvima da se družim. Hvala im zbog toga!

Čovečanstvu su sada data dva puta, a svako od nas može svojevoljno da izabere kojim putem će ići. 2014-ta godina će biti onakva kakvom je vi budete napravili!

Psssst!  Ima jedna tajna koju želim da vam šapnem.  Mnogi je znaju, drugi u nju ne veruju, a vi prosudite sami. Onaj koji uspe da bude neutralan prema onom što bi moglo da mu šteti, biva zaštićen od istog! Da komete padaju oko vas, a vi znate koji je vaš put, verujte, neće vam se ništa dogoditi. Zašto je to tako, pa to je priča sama za sebe, o kojoj ću možda jednom drugom prilikom pisati. 🙂

ŽELIM SVIMA, SREĆNU, USPEŠNU I POZITIVNU NOVU 2014-TU GODINU I DA ODABEREMO PUT KOJI ĆE NAS ODVESTI U BOLJU BUDUĆNOST ZA SVE!

oneway

VOLI VAS SVE I GRLI,

ANIKO 🙂

11 komentara na “PROGNOZE ZA 2014-TU?

  1. Genijalan post, ovakvih bi trebalo biti više. Nadam se da je potaknuo i neke negativce da razmisle, jer ako nije onda i nisu pravi negativci već neradnici i neda im se upotrebit svoj cjenjeni mozak. Preporučam pročitajte dvaput ako niste shvatili ima se što naučit. I ja tražim svoj put i ljepo je znati da na tom putu nisi sam. Svako iskustvo koje si usvojio nemoraš proći sam i zato je lakše kad nas ima više. Hvala na ovom super postu.

  2. Prekrano rečeno i napisano,pozitivna energija je puno jača i djelotvornija,ali strah koji se sije lošim prognozama je agresivan ponekad blokira ljude.Hvala vam na ovom prosvjetljujućem tekstu koji sa ljkoćom mogu razumjeti svi 🙂 ❤ ❤

  3. Hvala u ime buducih pozitivnih promena koje se moraju desiti da bismo kao rasa opstali i dalje napredovali na nasem putu i u ime sirenja pozitivnih sila Svetlosti i Ljubavi! LIcno verujem u realnost mogucnosti transformacije i da ce se sve vise nas ujedinjavati na stazi uzdizanja svesnosti, oduhovljenja i ociscenja od starog, jer je to jedini nacin za dalju progresiju, buduci da smo dodirnuli tacku zasicenja i nefunkcionalnosti starih, ogranicavajucih i sada vec unazadjujucih, degradirajucih zivotnih obrazaca i sistema. Svim ljudima otvorenog duha najbolje zelje za rast i bratsko ujedinjenje u Svetlosti i Ljubavi, a autorki sve pohvale za vizionarstvo, entuzijazam i liberalnost koje sa nama nesebicno deli. Svako dobro! ❤ 🙂

Odgovori...

