Prizvala sam “nepostojeće” mesto u srcu…i pronašla svetu majku

tumblr_mh9aq70VYA1rdes1jo1_500

Prizvala sam “nepostojeće” mesto u srcu. Ukazala mi se staza i ja sam zakoračila osunčanom poljanom.  Ubrzo se oko mene ukazaše krošnje drveća. Drevna šuma me je pozvala, obgrlila me. Mrak oko mene, ali ne i neugodan. Mekoća tla me je vodila, svežina vazduha me usmeravala i ugledah jezerce bistre i hladne vode okruženo stenovitim kamenjem. Svežinu vode sam osećala u svakom mom udahu i izdahu.

Na drugom kraju, visoka stena je u svom naručju grlila vodopad, dopuštala mu da on mirno teče.  Bistra voda se lagano prelivala, nežno milujući stenu i vodene mahovine. Čudno, na trenutak kao da sam videla malene vile kako se igraju u dnu vodopada. Možda je zbog iskrica svetlosti, koje su kroz guste krošnje drveća biserno kitile vodu.  Sviđalo mi se ovo mesto. Mnogo mi se sviđalo, tako je magično. Osećala sam prisustvo vila i vilenjaka, nekih usnulih životinja i energija koje su me zvale iz dubine. Sitno belo, žuto i ljubičasto cveće,  prekrivalo je travu, mirisni prostor plenio je čula. U glavi je odzvanjala anđeoska melodija, sve je delovalo poznato. Spokojno. Kao da sam kod kuće. Samo neka potraje ovo osećanje, želela sam ga snažno.

Rečeno mi je da prizovem sliku žene, koja će predstavljati univerzalnu majku, Božicu. Sa dozom neverice, učinila sam to. Mogu li je prizvati? Kako li će izgledati? Pitanja sam postavila, ali i pre nego što sam dobila odgovor, ugledah kraj jezerceta  prelepu ženu dugačke kose u haljini koja je slojevito padala do poda. Stajala je mirno, tek tako. Zračila je. Ona je sama bila Svetlost.  Iznenađenje me obuze.   Osećala sam je veoma jasno i to mi beše poznato odnekud.  Mudra, snažna, sveta, divna, postojana, zračila je neverovatnom snagom, oko nje se svetlost širila poput aure.

Pogledala sam je u oči. Pozvala me je bez reči, osmehujući se.  Prišla sam joj, ona mi se osmehnula još lepše, obradovala se. Zagrlile smo se tada i ja sam zaplakala, istinski.

„Majko moja, majko draga, da li si to stvarno ti?“ – upitala sam bez reči, dok mi se srce širilo i paralo od bola i sreće istovremeno. Kao odgovor dobih neočekivan prizor. Ugledah sebe kao mladu devojku, onu koja tek postaje žena, onu koja je tek do juče bila malo dete, onu kojoj toliko snažno treba vođstvo mudre i nežne majke da je povede kroz odrastanje. Setih se sebe koliko sam tada bila izgubljena, bez podrške, bez vođstva, bez usmerenja. Plakala sam.  I videla sam njen obraz priljubljen uz moj. Videla sam sebe u drugačijem svetlu, bila sam ženstvena, lepa, zračila sam. Grlila me je i volela, delila samnom njenu mudrost, a ja sam plakala. Reče mi kratko:

„Draga, postaješ žena. Ne brini zbog onih stvari gde si grešila. Sve je to da bi mogla da učiš. Više toga neće biti. Odrašćeš uskoro, bićeš pripadnica svete ženske energije. Videćeš kakva čuda će se kroz tebe ostvariti. Prigrli sada ovu svetu energiju, dopusti da te talas promena nosi.“

Suze radosnice počele su da teku još jače, u srcu sam bila istinski tužna što sam toliko dugo bila odvojenja od nje. Evo je konačno, majka moja istinska, sveta. Moja prava majka, ona od koje je moja duša postala. Ona, koja je tu za mene u vreme kada postajem i ja žena. Ona, koja me voli bezuslovno i pokazuje mi kako da prigrlim žensku mudrost i snagu i daje mi podršku u mom odrastanju. Plakala sam dugo i željno plakanja tog, da očistim srce od mraka i odvojenosti.  Skoro pa sam terala sebe da plačem još više, da isplačem sve neotplakano, sve u srcu trulo i neživo, sva razočarenja, napuštenost, samoću. Toliko dugo sam bila od nje odvojena. Konačno sam se prisećala tog osećanja, majke i ćerke i ljubavi međusobne njihove. Osećanje koje mi je poznato bilo, odnegde, ko zna od kada.  Moguće je.

A onda se setih moje sadašnje zemaljske majke i začudo, razumela sam je potpuno.  Videla sam da je ona samo bila privremeno moja majka, da je ona bila ta koja mi je darovala fizičko obličje i uslove u kojima sam mogla da se razvijam. Da je i ona bila samo čovek i da je i ona bila nekada ćerka jedne majke koja takođe beše samo čovek. Videla sam svu grubost kojom sam se prema njoj odnosila, pa i njenu grubost kojom se ona prema meni odnosila, videla sam da smo obe u tome bile nevine.  Zahvalila sam joj se, tražila sam oproštaj, otpuštajući okove uzajamnog povređivanja. Konačno sam bila slobodna, konačno sam nju oslobodila! Konačno nisam više tražila od nje da mi pruži ono što nije mogla, jer sam sada spoznala veliku svetu univerzalnu majku u sebi. U donjem delu stomaka osećala sam silinu energija, energije su tekle prema Zemlji kroz moje noge, kao vodeni tokovi slivale su se niz mene. Kao da su prepunjenje energijom, noge su bridele i ja sam dopustila da poteku kroz tabane, formirajući korenje duboko u Zemlji. To je moj dom. Majka Zemlja, gde god da sam, pa i kada nisam tabanima na tlu čvrsto pripijena, ja sam kući. U centru mog bića, u utrobi moje materice, ja sam žena i linija je dugačka iza mene i ispred mene. Tu je dom moj, u mom srcu uvek i uvek ga prizvati mogu. Hvala ti draga sveta majko moja, stvoriteljko moje duše.

A onda se setih da moja duša ima i svetog oca, stvoritelja moje duše pa pogledah ka nebu visoko, osećajući energije koje su sada iz korenja zemlje potekle kroz telo i spojile se sa nebom izašavši kroz teme glave. Divna sveta ljubav, moja majka i moj otac, spojeni u jedno, a ja sam u centru između njih dvoje, tu baš tu, u srcu samom. Sa lakoćom ugledah mladog čoveka, u nebesko plavom okruženju. Kao da je jahao konja, dok je u ruci držao podignut mač. Ali njegova pojava beše blaga, i ponovo isti osećaj kao da mi je poznat od ranije. Sve beše lagano, nebesko, isunjeno zrakom.  Susret beše kratak. Sveti otac moj, uze me kod sebe i zaštitnički zagrli, a onda reče čvrstim, ali nežnim glasom: „Mila moja, uvek sam tu za tebe. Predajem ti mudrost svoju i duhovnu moć da sama razlučiš šta je za tebe najbolje i da uvek nađeš put kroz srce, do svojeg pravog doma. Slušaj majku svoju, spoznaj snagu svoju.“ A onda se vizija raspršila i ja sam bila spokojna. U srcu sam spojila majku i oca, znajući da će stvari postati drugačije. I jesu.

Aniko Budai

Odgovori...

Upišite vaše podatke ispod ili kliknite na jednu od ikona da se prijavite:

You are commenting using your WordPress.com account. Odjava /  Promijeni )

Google photo

You are commenting using your Google account. Odjava /  Promijeni )

Twitter slika

You are commenting using your Twitter account. Odjava /  Promijeni )

Facebook fotografija

You are commenting using your Facebook account. Odjava /  Promijeni )